Friday 30 September 2011

Kerana Dirimu Selalu membuat aKu Menagis


Aku wanita yg mudah mengeluarkan air mata..
tetapi dengan ayat2mu yg seperti merayuku menerimamu membuatkan aku sebak..
aku bukan tidak mahu menerima dirimu..
tetapi mungkin aku tidak bersedia untukmu..
aku lemah dengan ayatmu..
aku lemah dengan kata-katamu..
aku sedih..
tetapi aku tidak boleh menerima dirimu..

mungkin di sini saja ruang utk aku meluahkan segalanya..
kadang2 aku tidak mampu menghadapi dirimu..
aku tahu kamu sgt sayangkan diriku..
tetapi aku tidak boleh memaksa diriku mencintaimu..
aku tahu kamu seorang yang baik..
kamu seorang yang beriman..
dan andai aku menerimamu aku yakin kamu boleh membimbingku ke jalan Allah..
tetapi mungkin kita ditakdirkan di sini saja..
aku sedih melihat ceritamu..
aku bukan mahu melukakan hatimu..
aku tahu aku cinta pertamamu..
tetapi aku tidak boleh kembali lagi pada dirimu..
Maafkanlah aku..
Mungkin jodoh kita di sini saja...
Semoga engkau bersedia menerima jodoh yang terbaik darinya..
Amin!!

0 comments:

Post a Comment