Friday 14 October 2011

Mungkin SaYa BukAn Untuk AwAk..

Mula2 kita kenal..awak selalu je nk masej sy..
klu nmpak sy on fb awk selalu kc im..selalu like post sy..
Selalu text kat wall sy...
sampai minta no telefon sy..
Setelah lama sy kenal dengan awak..saya seronok kawan dengan awak..
Sebab sikap awak...dalam nakal2 awak..
dalam buli2 awak tu..awak sebenarnya sangat2 penyayang dan amat2 prihatin..
ambil tahu tentang sy...kalau boleh tiap2 hari awak mesej saya..
mula2 memang sy tak suka sikap awak yang terlampau suka membuli sy tu..
pernah sampai satu hari sy menangis sbb x tahan dengan sikap awk tu..
Tapi lama2 sudah terbiasa...
Tapi sekarang semua sudah berubah..
Awk x macam dulu lg..
Bila sy on fb..harap awk tegur sy..
Memang tak la...jgn mimpi nk harap awk tegur sy dlu..
Sy sedih..kenapa awk buat sy macam ni?
Seolah2 sy ni x de hati dan perasaan..macam hati anak patung..
Bile tgk wall die..hum lg sy sedih...
Ramainye perempuan chat dgn dia..
Hancur hati sy..
Ptot la awak sekarang da x nak layan sy..
Rupanya ramai lg perempuan yang ada dekat awak..
Kenapalah sy mudah percaya dengan lelaki..
huhuh...Saya takot hati saya terluka lg..
Sy rasa sy perlu tinggalkan awak..
Dan tak perlu berkawan lg...
Biar awk tahu apa yg sy rasa...

0 comments:

Post a Comment