Sunday 29 April 2012

Malam Karnival Usahawan Desa,RTC Gopeng


Assalamualaikum pembaca2 sekalian...
Eceh! Poyo skit..
Hehehe..hum malam ni tira da cerita skit..
Hum kenapa eh ngan Malam Karnival Usahawan Desa....??
Ada ape eh..?hum...

Ha..hal yg tidak dijangka terjadi..
Pagi tu aku keluar dengan keluarga nk g Lokin kat gopeng tu..
Tgk2 ada plak karnival..
Pastu..tibe2 plak ada pertandingan karaoke..
Hum..aku hari tu mmg x bminat pon nak masuk...
Sekadar tengok orang nyanyi je..
Pas tu tiba ayah aku minta aku join..
Mula2 aku enggan...
Pas tu akhirnya aku mengalah..
Last2 g la join..
Da la dengan x de psiapan..huhu..
Plih lagu pon cincai je..
Mmg x de la lagu aku nak..
Jd,nyanyi la..dapat final ke x ke..
tak kesah la...
Tibe2 aku tpilih utk Final..
Huh! Mmg x sangka..

Yela,..first time..
Mmg agak teruja dan terkejot..
hehe...
Hum..nampaknye video aku x dapat nak upload malam ni..
Just gambar je la tira dapat share...
T tira masukkan video ye kawan2..



Majlis ini berlangsung Di RTC,Gopeng
Pada tarikh 28 april 2012
Ape2 pon...
JOm tgk gambar...






Dorongan Daripada keluargaku..yang x putus..expecially ayah yang banyak menasihat tentang vokal..
Sementara menunggu giliran..huh! nervous..
Pengacara Majlis Elly Fadzhilah Hanafi(Dj Perak FM) bersama  penyanyi 60 an iaitu J Sham



Masa Aku di pentas..huhu...


Pakcik ni dapat tempat Pertama yg membawa lagu Jamal Abdillah

Pakcik ni pula mendapat tempat kedua yg membawa lagu berirama zapin..

Hah! Ni dia..pememnang ketiga...RoCk KaPak Beb! haha




Semasa menunggu keputusan diumumkan..

Para peserta khusyuk mendengar tentang komen persembahan dari juri iaitu J Sham..

Setelah selesai majlis dan keputusan diumumkan..

Ceettt! posing skit..huhu..alhamdulilah..saguhati je...first step..xpe2..u must go on Athirah..hehe

Ha..malam final ni aku pilih lagu nyanyian Ramlah Ram..
iaitu lagu Diam2 jatuh Cinta..
huhu..hum..pembawaan lagu tu mmg agak penat sikit la..
hehe,,ape2 pon..aku telah lakukan yang terbaik..

Huh! Sekian sudah kisah aku..
Walaupun ini hanya 1 permulaan...
InsyaAllah atas bakat yang dikurniakan ..
Aku akan cuba untuk perbaiki segala kelemahan yang ada..
InsyaAllah..video pada peringkat saringan dan final 
akan
Nantikan ye..hehe...

Wasalam..


0 comments:

Post a Comment