Monday 22 October 2012

Aku Bagai Seorang Pendatang

Awak..kenapa awak yang datang saat saya perlukan cinta...?
Tapi bila hati saya mulai mencintai awak..
Hati awak telahpun memiliki wanita lain dalam hidup awak..

Tapi kenapa..??
Kenapa awak bawak hati saya pergi bersama awak..?

Betapa hancur dan terlukanya saya bila mendapat tahu kisah awak..
Saya cuba untuk bersabar..
Saya mula melihat Fb awak..
Dan akhirnya..
Tekaan saya memang tepat dan benar..

Saya cuba untuk selami hati awak..
Cuba mendekati diri awak..
Tapi ini semua hanya sementara..
Awak tinggalkan saya di saat saya benar-benar telah belajar mencintai awak..

Tapi kini..
Awak datang balik dalam hidup saya..
Haruskah saya menerima awak semula...???

Tapi saya hanya berpegang kepada satu

AJAL,MAUT,JODOH semua di tangan ALLAH..
aku harus terima semua suratan takdir ini..

Aku BAgai Seorang Pendatang

Istimewa Buatmu..

By:Tira

0 comments:

Post a Comment