Friday 18 November 2011

Ahhhh!!! Moodynye.....

Hah..!
assalamualaikum kawan2....
Selamat malam..eh da nk tido dah..???
Nanti dlu..bce skit blog tira..
ilangkan NGANTOK sikit...
Hum..mari kita berkongsi cerita...

Pagi2 lg da Moody..kau kenapa ni...????
HUm aku pun x tau la..
dengan melangkah longlai..
Dengan muka yang agak x berapa nak manis tu...
Aku terus mencapai surat rayuan kolej..
yela..tpakse wat RAYUAN..da x dpt kolej an..
Ala..budak jahat la katakan..merokok sana sini...merempit..lompat pagar..
ha..ape lg...adoi...lompat pagar jatuh gedebak la aku yg agak CoMeL ni..
haahaha..perasan betollah!
Dalam tengah mengisi borang rayuan kolej tu..
Tibe2 ..datang la satu MOOD ni..
dok isi borang rayuan menerap atas katill..
Tibe2 aku nampak COMEL je KARTUN kat katil tu...
Aku pun ape lg..SAMBAR terus kertas terdekat..NAHHHH!!!..
INI HASILNYA....!!

Hati aku cakap kan...
'Kalau La Aku Bahagia Macam Kartun ni..'
Nampak la smbar punye keje...sampai ada lman web uitm g tu kat tepi paper tu..
Hum..mmg feel la lukis ni..Walaupun x seperti pakar.
Tapi ni la hasilku..
lepas je lukis2..agak bangge gak la dgn kartun yg x sbrape nih..
...Lepas tu aku g la CUCI MOTOR..
Moga2 mood aku brtambah ok..
Hum..rupanya semua meleset..
Time tgah kemas barang..tbe2 ada la ssorg ni call aku..
Dari seri iskandar..ape lg..sal KOLEJ la..
.huhuhu..hum..keBIMBANGAN aku dah ditahap maksimum tuh..
Lame tu bru aku tau sbb2nye aku gagal dpt kolej..
Tp idok le sbb aku ni dak JAHAT...hehehe..
ape2 pon..thankz HaFIz..being My Friend...hehehe..
JASAMU DIKENANG!!...hehehe
Ptg tu jgk aku g pjbt kolej...
Alhamdulilah..sume da slesai..
insyaAllah...moga2 kau berikanlah rezeki kepada aku YA ALLAH!!





0 comments:

Post a Comment